Złoto dla kampanii cyfrowej DZT w konkursie German Brand Award 2024

Niemiecka Rada Wzornictwa przyznała nagrodę German Brand Award 2024 w kategorii "Brand Communication - Ambient Media & Outdoor Advertising" dla animacji 3D pt. "Wędrowiec nad morzem mgły" w kampanii zainicjowanej przez Niemiecką Centralę Turystyki (DZT) z okazji 250. rocznicy urodzin Caspara Davida Friedricha.

Animacja została wykorzystana w Londynie na największej cyfrowej powierzchni reklamowej w Europie – Piccadilly Circus. Prezentacja w ciągu dwóch tygodni dotarła do ponad 11,6 miliona widzów. Jury nagrodziło również inne kampanie zgłoszone przez DZT w kategorii "Excellence in Brand Strategy and Creation" przyznając łącznie cztery nagrody i dwa specjalne wyróżnienia.

Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, skomentowała to następująco: "Otrzymanie siedmiu z tych prestiżowych nagród od jury i ekspertów jest imponującym potwierdzeniem innowacyjności i jakości pracy naszych zespołów nad marką Niemcy – cel podróży. Szczególnie w czasach niezwykle dynamicznych zmian w globalnej turystyce, przyciągające wzrok i dobrze przygotowane kampanie wpływają na pozytywne nastawienie naszych potencjalnych klientów i skutecznie przyczyniają się do sukcesu Niemiec jako kierunku turystycznego w obliczu konkurencji z innymi destynacjami".

Globalna kampania tematyczna DZT pod tytułem "52 zabytki UNESCO" zwyciężyła w kategoriach kampania cyfrowa i influencer marketing. Otrzymała również nagrodę specjalną w kategorii "Lighthouse Project of the Year".

Kluczowym elementem strategii zrównoważonego rozwoju DZT jest wydłużenie czasu pobytu na terenie Niemiec, które promowane jest w ramach inicjatywy "Stay a little bit longer". Ta globalna kampania została uznana za zwycięzcę w kategorii "Komunikacja marki w social mediach" w 2024 roku. Potencjał długoterminowych pobytów w Niemczech był promowany głównie w Kopenhadze w związku z popularną w Danii formą pracy zdalnej - "Workation". Kampania została doceniona w kategorii promocji cyfrowych, a także otrzymała specjalne wyróżnienie jako "Lighthouse Project of the Year".

JEN/mat.pras.


opublikowano: 2024-10-10
Komentarze
Polityka Prywatności