Itaka zawiera strategiczne partnerstwo z Disneyland Paris

Itaka i Disneyland Paris zawarły strategiczne partnerstwo, podpisując umowę touroperatorską na 6 rynków.

Poza organizacją imprez turystycznych w planach są również działania szkoleniowe i marketingowe również w mediach własnych Disneya.

Itaka podpisała umowę touroperatorską z Disneyland Paris na 6 rynków (Polska, Czechy, Słowacja, Estonia, Łotwa i Litwa) stając się tym samym jedynym graczem na w.w. rynkach posiadających ten rodzaj kontraktu. To kolejne partnerstwo strategiczne opolskiego holdingu i kolejna umowa pogłębiająca i poszerzająca ofertę, kierowaną do rodzin z dziećmi.

„Po niewątpliwym sukcesie współpracy pomiędzy naszą firmą a Energylandią, zdecydowaliśmy się jeszcze bardziej rozwijać ofertę kierowaną do najmłodszych turystów i ich rodziców. Co ważne, będziemy dalej rozwijać oferty łączące wypoczynek z atrakcjami dla najmłodszych.” – mówi Piotr Henicz, wiceprezes prezes zarządu ITAKA HOLDINGS i dodaje, że „w tym roku partnerstwo z Disneyland Paris ma dodatkowy wymiar, związany z Olimpiadą, organizowaną w Paryżu i patronatem, którym objęła ITAKA polskich olimpijczyków”.

„Zarówno podpisanie umowy jak i plany rozwojowe, które wspólnie przygotowaliśmy są dla nas wydarzeniem o dużym znaczeniu. Cieszymy się że mamy w tym rejonie Europy tak silnego, stabilnego i rozpoznawalnego, dużego partnera jakim jest ITAKA. Współpraca nie będzie opierać się tylko na naszym produkcie i sieci sprzedaży ITAKI. Wspólne plany obejmować będą również szkolenia, webinary, czy inne działania marketingowe” – zadeklarowała Joanna Olech, reprezentująca Disneyland Paris w krajach nordyckich i CEE.

Oferta Disneyland Paris będzie dostępna w najbardziej różnorodnej formie dynamicznych pakietów, oferowanych przez Itaka Smart. W następnej kolejności dołączona będzie oferta na dojazd własny. Już dzisiaj, oprócz ofert Smart, można kupić 3 wycieczki do Paryża zawierające wizytę w parku rozrywki Disneyland Paris.

To był długi rok przygotowań do sprzedaży oferty, która kojarzy się z radością, magią a dla rodzica z chwilami spędzonymi z dzieckiem z zachwytem oglądającym bajkowy świat Disneya. Rozpoczęliśmy od sprzedaży 6 tematycznych hoteli Disneya, zlokalizowanych tuż przy parku. Lada dzień pojawi się opcja dojazdu własnego do Disney’s Davy Crockett Ranch oraz hotele partnerskie, zlokalizowane w pobliżu Disneylandu. Najbardziej istotny jest jednak fakt, że wszyscy nasi klienci kupują kompleksowy pakiet, zawierający: przelot, transfer, zakwaterowanie i bilety wstępu do kompleksu parków Disneya (z dodatkową godziną przed otwarciem parku dla klientów hoteli Disneya) w relacji – jeden nocleg na dwa dni wstępu do parku” – informuje Marcin Kołodziejczyk, dyrektor Itaka Smart - departamentu dynamicznego pakietowania.

Sprzedaż oferty Disneya oficjalnie rozpoczęła się w czwartek 28.03.2024 r. a zaraz potem, 1.04.2024, rozpoczęła się szeroko zakrojona kampania informacyjna prowadzona wspólnie przez obie firmy.

JEN/mat.pras.


opublikowano: 2024-04-11
Komentarze
Polityka Prywatności