Itaka i Disneyland Paris zawarły strategiczne partnerstwo, podpisując umowę touroperatorską na 6 rynków.
Poza organizacją imprez turystycznych w planach są również działania szkoleniowe i marketingowe również w mediach własnych Disneya.
Itaka
podpisała umowę touroperatorską z Disneyland Paris na 6 rynków
(Polska, Czechy, Słowacja, Estonia, Łotwa i Litwa)
stając się tym samym jedynym
graczem na w.w. rynkach posiadających ten rodzaj kontraktu.
To kolejne partnerstwo strategiczne
opolskiego holdingu i kolejna umowa pogłębiająca i poszerzająca
ofertę, kierowaną do rodzin z dziećmi.
„Po
niewątpliwym sukcesie współpracy pomiędzy naszą firmą a
Energylandią, zdecydowaliśmy się jeszcze bardziej rozwijać ofertę
kierowaną do najmłodszych turystów i ich rodziców. Co ważne,
będziemy dalej rozwijać oferty łączące wypoczynek z atrakcjami
dla najmłodszych.” – mówi Piotr Henicz, wiceprezes prezes
zarządu ITAKA HOLDINGS i dodaje, że „w tym roku partnerstwo z
Disneyland
Paris ma dodatkowy wymiar, związany z Olimpiadą, organizowaną w
Paryżu i patronatem, którym objęła ITAKA polskich olimpijczyków”.
„Zarówno podpisanie umowy jak i plany rozwojowe, które wspólnie przygotowaliśmy są dla nas wydarzeniem o dużym znaczeniu. Cieszymy się że mamy w tym rejonie Europy tak silnego, stabilnego i rozpoznawalnego, dużego partnera jakim jest ITAKA. Współpraca nie będzie opierać się tylko na naszym produkcie i sieci sprzedaży ITAKI. Wspólne plany obejmować będą również szkolenia, webinary, czy inne działania marketingowe” – zadeklarowała Joanna Olech, reprezentująca Disneyland Paris w krajach nordyckich i CEE.
Oferta
Disneyland Paris będzie dostępna w najbardziej różnorodnej formie
dynamicznych pakietów, oferowanych przez Itaka Smart. W następnej
kolejności dołączona będzie oferta na dojazd własny. Już
dzisiaj, oprócz ofert Smart, można kupić 3 wycieczki do Paryża
zawierające wizytę w parku rozrywki Disneyland
Paris.
„To
był długi rok przygotowań do sprzedaży oferty, która kojarzy się
z radością, magią a dla rodzica z chwilami spędzonymi z dzieckiem
z zachwytem oglądającym bajkowy świat Disneya. Rozpoczęliśmy od
sprzedaży 6 tematycznych hoteli
Disneya, zlokalizowanych
tuż przy parku. Lada
dzień pojawi się opcja dojazdu własnego do Disney’s Davy
Crockett Ranch oraz hotele partnerskie, zlokalizowane w pobliżu
Disneylandu. Najbardziej istotny jest jednak fakt, że wszyscy nasi
klienci kupują kompleksowy pakiet, zawierający: przelot, transfer,
zakwaterowanie i bilety wstępu do kompleksu parków Disneya (z
dodatkową godziną przed otwarciem parku dla klientów hoteli
Disneya) w relacji – jeden nocleg na dwa dni wstępu do parku”
– informuje Marcin Kołodziejczyk, dyrektor Itaka Smart -
departamentu dynamicznego pakietowania.
Sprzedaż oferty Disneya oficjalnie rozpoczęła się w czwartek 28.03.2024 r. a zaraz potem, 1.04.2024, rozpoczęła się szeroko zakrojona kampania informacyjna prowadzona wspólnie przez obie firmy.
JEN/mat.pras.