Jest nowoczesna, dopasowana do potrzeb użytkowników, posiada nowoczesne rozwiązania techniczne a rezerwacja wakacji nigdy nie była tak prosta.
Serwis został stworzony zgodnie z najnowszymi trendami i posiada nowoczesne rozwiązania techniczne. Do tego prosty interfejs i design sprawiają, że zarówno wersja komputerowa jak i mobilna jest przyjazna dla użytkowników.
- Bardzo zależało mi na tym, by prócz ładnego wyglądu, strona była funkcjonalna. I tak właśnie się stało – od teraz nasi Klienci mogą zarezerwować swoje wakacje przez stronę WWW. Wyszukiwarka ofert jest intuicyjna i nowoczesna – użytkownicy mogą wybierać między innymi kraj, hotel, liczbę gwiazdek obiektu, region a także rodzaj wyżywienia. Rezerwacja wakacji jeszcze nigdy nie było tak proste – mówi Malwina Szewczyk, Dyrektor Marketingu Anex Tour Poland.
Wraz z inauguracją nowego serwisu Anex Tour rozpoczął działania reklamowe w Google Ads. Na tym jednak plany touroperatora się nie kończą – strona będzie się rozwijać bo jednym z naszych celów na 2024 jest zwiększenie sprzedaży wakacji z online. Przed nami także kolejne wdrożenia e-commerce – dodaje Malwina Szewczyk.
JEN/mat.pras.