Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna (GNTO) zaprasza podróżnych do spędzenia greekendu, autentycznego greckiego weekendu, w głównych miastach Grecji.
„Greekend -zakończ swój tydzień jak Grek” to hasło przewodniej nowej kampanii promocyjnej Ministerstwa Turystyki Grecji i Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej. Jej motto brzmi „Wszystko, czego chcesz to Grecja”. Podkreśla ona piękną stronę życia w greckich miastach oraz bogactwo doznań i wrażeń, którymi goście mogą cieszyć się podczas greekendu.
Zamień swój weekend na greekend
W ramach prowadzonej kampanii Ateny i Saloniki są przedstawiane odbiorcom jako dwa duże miasta idealne na city-break. Są one doskonałym miejscem do przeżycia wspaniałego miejskiego weekendu pełnego wrażeń. Przemawiają za tym: dobra pogoda, niewielkie odległości oraz różnorodne możliwości w kwestii jedzenia, picia i rozrywki, które pozwalają spędzić prawie cały weekend poza hotelem.
Kampania przedstawia najbardziej urokliwą stronę życia w dużych miastach, taką, którą każdy odwiedzający może cieszyć się przez weekend. Turyści, bohaterowie przekazów informacyjnych budzą się w słonecznym mieście i mają mnóstwo czasu, aby zwiedzać miasto, poznać jego uroki, muzea, spacerować po plaży, pić kawę w kawiarni na świeżym powietrzu, jeść pyszne potrawy, podziwiać sztukę, robić zakupy, odbywać spotkania ze znajomymi i się bawić. Spędzić weekend, podczas którego jest czas na wszystko.
Cudowny weekend spędzony na poznawaniu najpiękniejszych zakątków greckich miast, pełen wyjątkowych zajęć, jest tak bardzo grecki, że właściwie powinien mieć swoją osobną nazwę — greekend.
Beztroski weekend jest tym, czego wszystkim brakowało po trudnych miesiącach pandemii. Ateny i Saloniki to miasta, których hojna oferta może tę potrzebę zaspokoić. „Zmień swój weekend w greekend” – mówi bohater reklamy.
Z pomocą miejskim hotelom
- Ministerstwo Turystyki i GNTO rozpoczynają kampanię City Break, za pomocą której ponownie zapraszamy odwiedzających do odkrywania znanych i nieznanych zakątków greckich miast. Rozpoczynamy od Aten i Salonik, kładąc nacisk na kulturę, gastronomię, handel, rozrywkę, nasze hotele i oczywiście dwa atuty dające nam absolutną przewagę – klimat i mieszkańców. Hotele miejskie, zwłaszcza w Atenach i Salonikach, zostały szczególnie dotknięte skutkami pandemii. Ta kampania jest pierwszą z serii działań, które zrealizujemy, aby zaprosić odwiedzających do bezpiecznego spędzenia autentycznego greckiego weekendu w dużych miastach Grecji – mówi Wasilis Kikilias, Minister Turystyki Grecki.
Nowa kampania reklamowa GNTO potrwa prawie dwa miesiące i zostanie pokazana, w pierwszej fazie, w dziesięciu krajach, które wykazują szczególne zainteresowanie Grecją, takich jak Francja, Niemcy, Dania, Wielka Brytania, Hiszpania, Włochy, Holandia, Polska, Szwecja i Izrael. Akcja będzie powtarzana w regularnych odstępach czasu przez cały rok.
Celem nowej kampanii jest ustanowienie nowego konceptu greekend i rozszerzenie go o inne duże greckie miasta, które mają połączenia z zagranicznymi lotniskami i mogą zapewnić spędzenie udanego City Break.
- Pandemia negatywnie wpłynęła na turystykę miejską. W wielu przypadkach zaszkodziła jej nieproporcjonalnie w stosunku do innych miejsc turystycznych w naszym kraju. Dlatego jedną z głównych osi strategii GNTO jest promocja za granicą greckich miast, które mają możliwość zaoferowania unikalnych doświadczeń podczas wypadów typu City Break. Kampania greekend ma na celu wypromowanie kompletnego produktu turystycznego, który w niczym nie ustępuje, innym znanym celom trzydniowych podroży w Europie. Ma promować greckie miasta, które oferują doświadczenia związane z gastronomią, rozrywką, kulturą, rekreacją i wysokiej jakości usługami hotelarskimi. Dziękuję wszystkim, którzy ciężko pracowali, aby osiągnąć rezultat, który prezentujemy, a przede wszystkim Fundacji Onassisa za jej życzliwe wsparcie — stwierdził Dimitris Frangakis Sekretarz Generalny Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej.
Za kreację i produkcję kampanii oraz życzliwe wsparcie Ministersta Turystyki odpowiada Fundacja Onassisa.
JEN/mat.pras.