Air Iceland Connect integruje się z Icelandair

Od 16 marca siatki połączeń linii lotniczej Icelandair (islandzkiego narodowego przewoźnika realizującego loty krajowe i międzynarodowe) i Air Iceland Connect (AIC), islandzkich regionalnych linii lotniczych (dawniej Flugfélag Íslands) zostaną zintegrowane.

Dzięki temu powstanie jedna silniejsza sieć, a wszystkie działania sprzedażowe i marketingowe będą realizowane pod marką Icelandair. Gama produktów i usług obu przewoźników będzie odtąd dostępna w jednym miejscu. Zarówno loty krajowe na Islandii oraz międzynarodowe można będzie rezerwować na stronie internetowej Icelandair.

Celem integracji jest zapewnienie zrównoważonego rozwoju działalności na Islandii i w regionie zachodnio-nordyckim, a jednocześnie wzmocnienie i uproszczenie działalności firmy. Jedna silna marka, uproszczony proces rezerwacji i ujednolicone systemy dystrybucji pozwolą oferować w jednym miejscu kompleksową gamę produktów i usług do wszystkich miejsc docelowych - krajowych i międzynarodowych. Ma się to przyczynić do poprawy obsługi pasażerów. Po integracji loty krajowe i regionalne będą obsługiwane na numerach lotów Icelandair FI, chociaż licencje operacyjne przedsiębiorstw pozostaną odrębne.

Krajowe destynacje Islandii zyskają widoczność na stronie internetowej Icelandair. Dzięki jednemu wyszukiwaniu, jednemu biletowi zostaną one włączone do sieci połączeń w Europie i Ameryce Północnej. Za marką Icelandair stoją dziesięciolecia inwestycji w sprzedaż i marketing, a marka ta jest dobrze znana na kluczowych rynkach.

Integracja Icelandair i Air Iceland Connect to ważny krok, który przyczyni się do powstania silniejszej i bardziej nowoczesnej linii lotniczej oraz usprawnienia transportu lotniczego. Loty krajowe mają kluczowe znaczenie dla Islandczyków, a na tym etapie jeszcze bardziej wzmocniona zostanie obecna sieć połączeń. Dzięki temu przewoźnik będziemy oferować konkurencyjne ceny i nadal będzie koncentrować się na osobistej obsłudze podróżnych. Jest to jednak złożony projekt, który będzie realizowany etapami. Duży nacisk położony będzie na komunikację z klientami i otwarty dialog z kluczowymi interesariuszami.

W dłuższej perspektywie, loty krajowe staną się bardziej widoczne w systemach rezerwacyjnych Icelandair i dzięki skutecznemu marketingowi oraz połączeniu z siecią lotniczą w Europie i Ameryce Północnej ma to doprowadzić do zwiększenia liczby podróżnych w ramach operacji krajowych. To z kolei wzmocniłoby kluczowe destynacje wokół Islandii, a także zwiększy częstotliwość lotów i poprawi obsługę klientów.

Produkty i usługi dostępne podczas lotów krajowych są obecnie poddawane przeglądowi. Po integracji 16 marca produkt Flugfrelsi zostanie wycofany, a warunki produktów Flugkappi i Flugfélagi zostaną zmienione. Rezerwacje na loty dokonane przed integracją pozostają niezmienione. Różnica polega na tym, że obsługa klienta zostanie przeniesiona do działu obsługi klienta Icelandair. Opracowywane są nowe produkty i usługi, które zostaną wprowadzone wiosną.

JEN/mat.pras.


opublikowano: 2021-03-12
Komentarze
Polityka Prywatności