Odwiedziliście kiedyś Zagrzeb? Jeśli tak, to z pewnością Wasze telefony i aparaty fotograficzne pełne są wspaniałych wspomnień z tego niezwykłego miasta. Być może macie również jakieś pamiątki, które przypominają Wam chwile spędzone w Zagrzebiu. Prosimy zróbcie im zdjęcie i udostępnijcie w naszych mediach społecznościowych.
„W
ostatnich dwóch miesiącach mieliśmy okazję przekonać się, że
nie jesteśmy sami i że Zagrzeb jest nie tylko ważny dla
mieszkańców tego miasta, ale również wielu ludzi na świecie.
Dlatego też przygotowaliśmy film Zagreb Loves You. Ten pełen
emocji materiał pokazuje pełen wachlarz uczuć, które towarzyszyły
nam w ostatnim czasie. Bez względu na pandemię oraz trzęsienie
ziemi, dzięki kampanii promocyjnej #ZagrebLovesYou, chcemy zostać w
bliskim kontakcie ze wszystkim fanami naszego miasta“,
powiedziała Dyrektor
Wspólnoty Turystycznej Miasta Zagrzebia, dr Martina Bienenfeld.
Narratorem
filmu jest pięciokrotny zdobywca nagrody Emmy, Rob Reider.
Kampania
trwa od 5 do 19 maja 2020. Można w niej wziąć udział w mediach
społecznościowych Wspólnoty Turystycznej Miasta Zagrzebia
Facebook, Instagram i Twitter. Filmy „Zagreb Loves You” oraz
„Zagreb.
Be There. Again…” są dostępne na kanale YouTube:
https://www.youtube.com/user/ZAGREBTOURIST,
a fotografie z hasztagiem DreamNowVisitLater:
www.infozagreb.hr/dreamnowvisitlater.
#CroatiaLongDistanceLove - kontynuacja kampanii online
Chorwacka
Wspólnota Turystyczna przygotowała 4 nowe filmy przeznaczone do
promocji w mediach społecznościowych. Materiały dotyczą
gastronomii, piękna przyrody, turystyki aktywnej i dziedzictwa
kulturowego. W najbliższym czasie komunikacja będzie skupiona w 4
wymienionych segmentach. Pierwszy opublikowany film poświęcony jest
oszałamiającej chorwackiej przyrodzie:
https://www.youtube.com/watch?v=qXNnxiZdajk
„Ogromnie
mi miło, że nasz koncept komunikacyjny #CroatiaLongDistanceLove
przynosi wspaniałe rezultaty. Zachęceni dotychczasowymi wynikami
rozpoczęliśmy drugi etap kampanii. Tym razem zdecydowaliśmy się
na promocję określonych produktów turystycznych. Dzięki krótkim
filmikom chcemy przypominać naszym fanom o wyjątkowym pięknie
Chorwacji“ powiedział Dyrektor
Generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, Kristjan
Staničić.
Pierwsza
część akcji promocyjnej #CroatiaLongDistanceLove dotarła do ponad
1,5 miliona użytkowników na świecie. W ostatnim czasie Chorwacka
Wspólnota Turystyczna odnotowała wzrost liczby fanów i ich
interakcji na wszystkich kanałach Croatia Full of life w mediach
społecznościowych.
„Chorwacja
czeka na swoich gości. Staramy się cały czas utrzymywać bliski
kontakt z naszymi przyjaciółmi w mediach społecznościowych. Mam
szczerą nadzieję, że już niedługo Polacy będą się mogli
cieszyć pięknem Chorwacji na żywo” powiedziała
Dyrektor
Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, dr
Agnieszka Puszczewicz.
JEN/mat.pras.