Chorwacka Wspólnota Turystyczna rozpoczęła kampanię marketingową oznaczoną hastagiem #CroatiaLongDistanceLove.
Jest ona dedykowana milionom użytkowników mediów społecznościowych na świcie z kluczowym przesłaniem: „Chorwacja jest teraz w Waszym domu“.
„Czasami
okoliczności, na które nie mamy wpływu, nie pozwalają nam być
razem. Czasami musimy pozostawać daleko od ludzi, miejsc i rzeczy,
które czynią nas szczęśliwymi i wypełniają serce miłością.
Miłość na odległość nigdy nie jest łatwa, ale prawdziwa miłość
przetrwa”.
Przekaz
skierowany jest do wszystkich tych, którzy już odwiedzili
Chorwację, jak i do tych, którzy jeszcze nie zdążyli tego
zrobić.
Celem nowej kampanii marketingowej jest dalsze pozycjonowanie Chorwacji na turystycznej mapie świata.
„W
tym trudnym i pełnym wyzwań czasie bardzo ważne jest zachowanie
optymizmu i wiary w lepsze jutro. Poprzez codzienną wzmożoną
komunikację na portalach społecznościowych, na których
odnotowujemy ponadprzeciętna liczbę odwiedzin, przypominamy naszym
fanom o wyjątkowości i różnorodności chorwackiej oferty. Całą
komunikację połączyliśmy jednym hastagiem
#CroatiaLongDistanceLove
jednocześnie zachęcając gości do jeszcze lepszego poznania
Chorwacji, tym razem z perspektywy ich własnych domów“,
powiedział dyrektor generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej
Kristjan
Staničić.
W
ramach akcji #CroatiaLongDistanceLove
dostępne są
atrakcyjne video materiały i fotografie oraz różne ciekawostki.
Goście mogą wirtualnie przespacerować się po Dubrowniku, wziąć
udział w raftingu na rzece Zrmanji czy popłynąć w rejs do Parku
Narodowego Kornati. Mogą również zapoznać się z ofertą
Chorwacji kontynentalnej, zobaczyć, jak przygotowuje się tradycyjne
potrawy, odkryć miejsca, w których kręcono popularne filmy i
seriale, a także poznać intrygujące chorwackie legendy. Dzięki
nowej akcji Chorwacja jest teraz dostępna jednym kliknięciem.
„Co
prawd wirtualne spacery nie zastąpią prawdziwych doznań, ale w
sytuacji, w której się wszyscy znaleźliśmy jest to doskonały
sposób na odreagowanie stresu. Mam nadzieję, że będzie to również
inspiracja do przyszłych podróży”
powiedziała dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty
Turystycznej w Polsce
Agnieszka
Puszczewicz.
JEN/mat.pras.