Linia Wizz Air ogłosiła, że w wyniku odwołanych lotów w związku z pandemią COVID-19, został zautomatyzowany proces zwrotu 120% pierwotnej ceny rezerwacji w środkach WIZZ na konta WIZZ dla klientów indywidualnych.
Wraz z wprowadzeniem automatycznego procesu zwrotów, najpóźniej do 14 kwietnia 2020 roku, zostanie tymczasowo wyłączona rejestracja reklamacji online. Pozwoli to usprawnić obsługę ponad 100 razy więcej otrzymywanych codziennie anulowań. Wizz Air zapewnia, że nawet jeśli potrwa to dłużej niż zwykle, wszelkie roszczenia zostaną rozpatrzone, a klienci otrzymają zwrot kosztów po odwołanych lotach.
Z powodu prowadzenia prac nad automatyzacją procesu zwrotu pieniędzy dla biur podróży, Wizz Air prosi biura o kontakt z telecentrum.
Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.
W tym nietypowym czasie, aby zminimalizować ruch w naszych przeciążonych telecentrach, uprzejmie prosimy Państwa o kontakt z nami poprzez nasze platformy samoobsługowe, o których informujemy w wiadomościach e-mail.
Mimo że zaistniała sytuacja jest poza kontrolą Wizz Air, linia przeprasza za niedogodności związane z zakazem podróży i wynikające z tego anulacje oraz zapewnia, że rozpatrywanie reklamacji i zwrot środków są priorytetem.
JEN