Sun & Fun Holidays odświeżyło swoje logo - unowocześniony znak graficzny jest symbolem zmian, jakie zachodzą w biurze podróży

Sun & Fun Holidays posługuje się już nowym logo. Przez ponad 15 lat, od początku funkcjonowania na polskim rynku, biuro podróży nie wprowadzało znaczących zmian w identyfikacji wizualnej. Decyzja o odświeżeniu logo, została poparta potrzebą unowocześnienia znaku. Po połączeniu z Blue Style, jednym z największych czeskich touroperatorów, Sun & Fun Holidays dynamicznie się rozwija realizując strategię stabilnego wzrostu.

Unowocześnione logo

Na pierwszy rzut oka nowe logo nie różni się znacząco od pierwowzoru. Zachowano kolorystykę - dominującą barwę pomarańczową oraz kolory: granatowy i biały - a także charakterystyczne, nawiązujące do wypoczynku motywy słońca i fali, które współgrają z nazwą firmy. Dzięki zastosowaniu prostszej i łagodniejszej dla oka czcionki, nowa identyfikacja wizualna jest znacznie czytelniejsza i bardziej praktyczna.

- Logo doskonale uzupełnia odświeżony wizerunek Sun & Fun Holidays i odzwierciedla ideę stabilnego, nowoczesnego i dynamicznie rozwijającego się biura podróży, które zmienia się dla polskiego klienta. - mówi Natalia Knap, dyrektor ds. marketingu Blue Style. - Znak jest nowoczesny i bardziej czytelny, a jednocześnie zachowuje ciągłość z dotychczasową identyfikacją wizualną. To logiczna konsekwencja strategicznych zmian, które zachodzą w naszej marce. - dodaje.

LATO 2020 już w sprzedaży

Już we wrześniu czyli miesiąc wcześniej niż przed rokiem, Sun & Fun Holidays rozpoczął sprzedaż wycieczek na Lato 2020 zwiększając program czarterowy o 25%. W okresie przedsprzedaży „First Call”, który potrwa do 15.10.2020, touroperator oferuje sięgające 35% rabaty i atrakcyjny pakiet dodatkowych korzyści m.in.: najniższą na rynku zaliczkę wynoszącą 5% oraz możliwość bezpłatnej, dowolnej i wielokrotnej zmiany rezerwacji.

W pierwszej połowie października do biur podróży w całej Polsce dotrze najnowszy katalog touroperatora. Oprócz zmienionego layoutu, klienci znajdą w nim wiele zaskakujących nowości produktowych. Wkrótce biuro podróży zaprezentuje je swoim agentom.

Od lipca touroperator ma też zupełnie nową i nowocześniejszą stronę internetową z szybką i intuicyjną wyszukiwarką ofert a także z prostszym procesem dokonywania rezerwacji. Wyróżnia ją przejrzysta szata graficzna, jest też w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych.

JEN


opublikowano: 2019-10-04
Komentarze
Polityka Prywatności