Podróże i rekreacja

eneloop ambassadors’ tour – mieszkanka Poznania rusza na trasę ekologicznej sztafety

Warszawa, 16 sierpnia 2018 – Ola Buszmak, mieszkanka Poznania, w zespole z Césarem Gonzálezem Cruzem z Meksyku, już w przyszłym tygodniu wyruszy na trasę 10. etapu eneloop ambassadors’ tour. W trakcie tej ekologicznej sztafety dwanaście 2-osobowych zespołów przemierza Europę w tygodniowych odcinkach. Cel to budowanie świadomości środowiskowej i wsparcie ochrony zagrożonych gatunków zwierząt i roślin. Polubienia na fanpage wyprawy zostaną zamienione na kwotę do 21 tysięcy euro na ten cel. eneloop wspiera proekologiczne działania również limitowaną serią baterii z motywami roślinnymi.

Z Kolonii do Monachium – 560 km na rowerach

Zgodnie z wytycznymi wyprawy, polsko-meksykańska drużyna wybrała przyjazny środowisku środek transportu – rowery, na których w ciągu tygodnia pokona 560 km. Ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko jest jednym z ważnych punktów wyprawy. Jednocześnie zespół będzie starał się przyciągnąć jak największą liczbę fanów, których polubionia (“like”) przełożą się na sumę wsparcia na rzecz ekologicznego celu (1 like = 1 euro).

 

Ola  ma 21 lat, mieszka w Poznaniu, gdzie studiuje na 4. roku stomatologii na Poznańskim Uniwersytecie Medycznym. Jest zapaloną podróżniczką i pasjonatką sportów. „Jesteśmy z Césarem doświadczonymi i dość nieprzewidywalnymi podróżnikami. Często zdarza się nam podejmować decyzję o wyruszeniu w podróż z dnia na dzień, tak jak w przypadku eneloop ambassadors’ tour” – śmieje się Ola. „Zazwyczaj unikamy utartych szlaków, by w pełni cieszyć się spokojem i pięknem natury. Ponadto oboje z Césarem wierzymy, że ludzie przychodzą na świat by pomagać innym, dlatego tym chętniej bierzemy udział w sztafecie” – dodaje.

 

Zespół wyrusza 24 sierpnia z Kolonii, 31 sierpnia przekaże pałeczkę – baterię eneloop – kolejnej drużynie w sztafecie.

 

12 zespołów, 1 cel: ekologia

eneloop ambassadors’ tour wystartował 22 czerwca z Gdańska. Trasa sztafety przechodzi przez dwanaście krajów europejskich, liczy ponad 6 tysięcy km. W Polsce sztafeta gościła ponadto w Warszawie i Krakowie. Uczestnicy pokonują trasę na różne sposoby: na piechotę, korzystając z rowerów, rowerów elektrycznych, żeglując czy też autostopem. Ważny jest wybór przyjaznego środowisku środka transportu.

Cała wyprawa trwa od 22 czerwca do 14 września. 24 międzynarodowych ambasadorów marki wspiera w ten sposób kampanię eneloop, promującej ochronę środowiska. Za każde polubienie na stronie na Facebooku eneloop przekaże jedno euro dla Aktionsgemeinschaft Artenschutz (AGA), organizacji zajmującej się ochroną fauny i flory na całym świecie. eneloop zobowiązał się do przekazania kwoty do 21 tysięcy euro na pomoc naszej planecie.

 

3 zadania w ciągu tygodna, 1 nagroda

Podczas wyprawy każdy z zespołów musi spełnić trzy warunki, aby zakwalifikować się do walki o główną nagrodę: ograniczyć wpływ wyprawy na środowisko, zrealizować 3 zadania i każdego dnia promować kampanię na Facebooku poprzez zamieszczanie wiadomości, zdjęć oraz filmów 360° z wyprawy. Drużyny, którym uda się spełnić te warunki, zostaną zaproszone do finału online 18 września. W jego trakcie publiczność będzie głosowała na najlepszą drużynę. Para z największą liczbą głosów otrzyma zaproszenie na wydarzenie prasowe w Berlinie oraz dodatkową wyprawę dla dwóch osób.

 

Specjalna edycja tones botanic

Ekologię w miastach wspiera specjalna edycja baterii AA i AAA, utrzymana w roślinnej stylistyce. Baterie „eneloop tones botanic” można zamówić online lub kupić w jednym ze sklepów w całej Europie. Nakład specjalnej serii jest limitowany. Fani eneloop ambassadors’ tour mogą dodatkowo cieszyć się specjalnymi zniżkami, promocjami i konkursami na stronie na Facebooku oraz w sklepach.

 

Również i Ty możesz coś zrobić dla planety www.facebook.com/eneloopambassadorstour

Śledź wyścig na http://www.eneloopambassadorstour.eu

 

O eneloop

eneloop to ekologiczna marka baterii Panasonic Energy Europe. Baterie eneloop ładuje są za pomocą energii słonecznej i można je ponownie naładować średnio 2100 razy. Dzięki wyższemu napięciu elektrycznemu baterie te mają bardziej długotrwały efekt niż baterie tradycyjne. Ich odporność na wysokie temperatury sprawia, że są doskonałym wyborem dla fotografów i podróżników. Dalsze informacje o eneloop i wyprawie eneloop ambassadors’ tour na www.panasonic-eneloop.eu.

 

O organizacji Aktionsgemeinschaft Artenschutz (AGA)

Aktionsgemeinschaft Artenschutz (AGA) e.V. (Kampania na Rzecz Zagrożonych Gatunków) działa od 1986 roku w celu zachowania i ochrony zagrożonych gatunków zwierząt i roślin oraz ich siedlisk. AGA działa na skalę międzynarodowąna rzecz ochrony przyrody, podnoszenia poziomu wiedzy ekologicznej oraz zapobiegania niszczeniu dewastacji środowiska. Jedną z jej partnerskich organizacji jest Fundacja Ochrony Gepardów (CCF), utworzona w celu ratowania gepardów żyjących na wolności. https://www.aga-artenschutz.de

 

O Panasonic Energy Europe

Panasonic Energy Europe ma siedzibę w Zellik, w pobliżu Brukseli w Belgii. Firma należy do koncernu Panasonic Corporation, międzynarodowego lidera producentów sprzętu elektronicznego i elektrycznego. Dzięki dużemu i wieloletniemu doświadczeniu w dziedzinie elektroniki użytkowej firma Panasonic jest obecnie największym producentem baterii w Europie. Europejskie zakłady produkcyjne są ulokowane w Tessenderlo w Belgii i w Gnieźnie w Polsce. Panasonic Energy Europe dostarcza „mobilną” energię do ponad 30 europejskich państw. Zróżnicowana gama produktów firmy obejmuje m.in. akumulatory ni-mh, ładowarki, baterie cynkowo-węglowe, baterie alkaliczne oraz  baterie specjalistyczne (cynkowo-powietrzne, litowe do aparatów fotograficznych, litowe mikro, alkaliczne mikro czy srebrowe).

Szczegółowe informacje na stronie: www.panasonic-batteries.com.

 

O Panasonic

Panasonic Corporation jest światowym liderem zajmującym się rozwojem i produkcją artykułów elektronicznych do różnorodnego prywatnego, komercyjnego i przemysłowego użytku. Panasonic, posiadający siedzibę w Osace w Japonii, na koniec roku obrachunkowego, przypadającego na 31 marca 2015 roku, ogłosił skonsolidowane przychody ze sprzedaży netto w wysokości ok. 57,28 miliardów euro. Panasonic jest zaangażowany w tworzenie lepszego życia i lepszego świata, stale przyczyniając się do rozwoju społeczeństwa i dobrostanu ludzi na całym świecie. Bliższe informacje na temat firmy i marki Panasonic na stronie: www.panasonic.com.


data ostatniej modyfikacji: 2018-08-20 09:14:29
Komentarze

Nauka języka za granicą
boks_2015_uniwersalny.jpg
ATAS_220.gif

Przegląd uczelni
w Polsce
UG-220_1.jpg
Polskie uczelnie w obrazach
miniatura
miniatura Gala absolwenta 2016 - 01
miniatura
 
Polityka Prywatności