Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Europie poinformowała o zawarciu nowej umowy z UATP (Universal Air Travel Plan), w ramach której klienci korporacyjni będą mieli jeszcze więcej możliwości rezerwacji lotów w najniższych cenach na Ryanair.com.
Ryanair zaakceptuje płatność kartą korporacyjną UATP na wszystkich rynkach oraz we wszystkich walutach zarówno przy standardowej rezerwacji online jak i w aplikacji mobilnej.
Klienci Ryanaira mogą zarezerwować wyjazdy biznesowe i wakacyjne aż do października 2019r, oczywiście w najniższych cenach. W ramach programu 'Always Getting Better' mogą także korzystać z dodatkowych udogodnień:
Obietnica ceny - znajdź tańszy lot, a my zwrócimy różnicę i dodamy 21zł na Twoje konto My Ryanair
Obietnica punktualności - 90% naszych lotów będzie na czas
Obniżona opłata za przewóz bagażu rejestrowanego 105 zł za 20kg
Loty łączone na lotniskach w Rzymie, Mediolanie i Porto, wkrótce więcej lotnisk
Ryanair Rooms i zwrot 10% w punktach Travel Credit
- Miło nam poinformować, iż od teraz akceptujemy płatność kartą UATP, umożliwiając naszym klientom biznesowym rezerwację lotów w najniższych cenach na Ryanair.com. Dzięki akceptacji płatności kartą UATP rezerwacja lotów stanie się jeszcze prostsza dla naszych międzynarodowych klientów korporacyjnych - powiedział Robin Kiely, Head of Communication Ryanaira.
- Z niecierpliwością czekamy na współpracę z Ryanairem i jego klientami korporacyjnymi, którzy będą mogli korzystać ze swojej ulubionej metody płatności. Ryanair jest strategicznym graczem na rynku, a akceptacja kart UATP we wszystkich kanałach sprzedaży i na wszystkich rynkach to wygrana wszystkich klientów korporacyjnych - mówi Wandy Ward, Wice Prezydent, Marketing and Communications.
UATP to globalne korporacyjne rozwiązanie płatności za podróż, którego właścicielem i operatorem są światowe linie lotnicze. Sieć UATP składa się z globalnych linii lotniczych, które wystawiają karty opłat akceptowane przez tysiące handlowców na całym świecie za płatności za usługi lotnicze, kolejowe i biura podróży. Korporacje na całym świecie korzystają z kart UATP do kupowania i śledzenia podróży. UATP obniża koszty przyjmowania płatności za podróż i zwiększa udział w rynku korporacyjnym dzięki zwiększonej sprzedaży.