Ruszyła wspólna akcja promocyjna mPay i Mastercard adresowana do osób odwiedzających Tatrzański Park Narodowy. Na turystów czeka 20 tys. biletów, spośród których każdy kosztuje tylko 1 zł. Wystarczy kupować je za pomocą aplikacji mobilnej i dowolnej karty płatniczej.
Bilety do Tatrzańskiego Parku Narodowego są dostępne w aplikacji mobilnej mPay od pierwszej połowy lipca. Teraz jej użytkownicy mogą nie tylko omijać długie kolejki do kas, ale także kupować wejściówki znacznie taniej. Z biletów kosztujących tylko 1 zł może korzystać każdy, kto dokona zakupu przy użyciu aplikacji mPay i dowolnej karty płatniczej zarejestrowanej w portfelu cyfrowym Masterpass. Celem wspólnej akcji mPay i Mastercard jest propagowanie mobilnego stylu życia oraz zachęcanie do korzystania z nowoczesnych, bezgotówkowych rozwiązań płatniczych.
Akcją objęte są bilety jednorazowe do TPN, których standardowe ceny wynoszą 5 zł (normalne) i 2,5 zł (ulgowe). Użytkownicy mPay mogą korzystać z promocji wielokrotnie aż do wyczerpania puli 20 tys. biletów, nie dłużej jednak niż do końca roku. W ramach jednej transakcji można dokonać zakupu aż 5 promocyjnych wejściówek, np. dla członków rodziny, znajomych czy uczestników grupowej wycieczki.
- Letnia inicjatywa mPay i Mastercard nawiązuje do ubiegłorocznych akcji promocyjno-edukacyjnych, które cieszyły się ogromną popularnością wśród pasażerów komunikacji miejskiej - mówi Jacek Bykowski, prezes zarządu mPay S.A. - Jesteśmy przekonani, że również tym razem uda nam się zwrócić uwagę wielu osób na to, jak bardzo nowoczesne formy płatności mogą ułatwiać codzienne życie - dodaje Bykowski.
Funkcjonujący od 1955 r. Tatrzański Park Narodowy to jeden z największych i najpopularniejszych tego typu obiektów w Polsce. Około 70 proc. powierzchni parku zajmują lasy i zarośla kosodrzewiny, a pozostałe 30 proc. to murawy wysokogórskie, skały i wody. Blisko 11,5 tys. powierzchni TPN objęte jest ścisłą ochroną. Każdego roku park odwiedza przez ponad 3,5 mln turystów.