Bilbao promowało się w Warszawie

Ponad 120 przedstawicieli biur podróży, touroperatorów, prasy oraz innych mediów wzięło udział w prezentacji atrakcji turystycznych Bilbao.

Biuro ds. Turystyki Ambasady Hiszpanii w Warszawie (Turespaña) we współpracy z Bilbao Bizkaia zorganizowało 18 września wyjątkową akcję promocyjną mającą na celu przybliżenie oferty turystycznej Bilbao polskiej branży turystycznej. Wydarzenie, które zgromadziło ponad 120 przedstawicieli biur podróży, touroperatorów, prasy oraz innych mediów, odbyło się w przestrzeni LookUP, w nowoczesnym wieżowcu Skyliner.

Zaproszeni goście mieli okazję zapoznać się z głównymi atrakcjami miasta Bilbao oraz regionu wyróżniającego się bogactwem kulturowym, gastronomicznym i przyrodniczym. Dodatkowo przedstawiciele biur podróży mieli możliwość bezpośrednich rozmów z reprezentantami ponad 20 firm z Bilbao, w tym agencji zajmujących się turystyką przyjazdową i obiektów noclegowych. Spotkanie zakończyło się degustacją produktów słynnej kuchni baskijskiej.

Bilbao to miasto tętniące życiem, z bogatą ofertą kulturalną i gastronomiczną, wysokiej klasy infrastrukturą oraz idealnym środowiskiem naturalnym sprzyjającym uprawianiu aktywności na świeżym powietrzu, jak piesze i rowerowe wycieczki. To największe miasto w północnej Hiszpanii przeszło w ostatnich dziesięcioleciach wyraźną transformację, stając się międzynarodowym punktem odniesienia dla podróżników poszukujących jakości, kultury i niezapomnianych wrażeń. Dwa razy w tygodniu realizowane są bezpośrednie loty z lotniska Warszawa-Chopin do Bilbao.

Polska ugruntowała swoją pozycję strategicznego rynku dla Hiszpanii. W skumulowanym okresie do lipca 2024 r. Hiszpanię odwiedziło 1,43 mln polskich turystów, co oznacza znaczny wzrost w porównaniu do 2023 r., zarówno pod względem przepływu turystów (+40,2%), jak i średnich dziennych wydatków (+20,3%).


JEN/mat.pras.



opublikowano: 2024-10-15
Komentarze
 
Polityka Prywatności