Biuro podróży Sun & Fun Holidays otworzyło pierwszy salon sprzedaży w galerii handlowej

W ramach nowej strategii Sun & Fun zamierza uruchomić własną sieć sprzedaży.

Działanie to ma zwiększyć rozpoznawalność marki na rynku i ugruntować pozycję touroperatora należącego do grona 10 największych firm organizujących turystykę wyjazdową w Polsce.

Uroczyste otwarcie salonu firmowego Sun & Fun Holidays w CH Atrium Promenada w Warszawie odbyło się 15 stycznia. Biuro podróży planuje dalszy rozwój własnej sieci sprzedaży i zapowiada uruchomienie kolejnych punktów na mapie Polski jeszcze w tym roku. Salon sprzedaży Sun & Fun Holidays w Atrium Promenada jest pierwszym punktem tej firmy w galeriach handlowych i trzecim własnym - po salonach w Katowicach (przy ulicy Opolskiej) i w Warszawie (przy ulicy Pruszkowskiej). Jeszcze na początku roku biuro podroży planuje otwarcie kolejnego salonu w CH Focus Park w Rybniku oraz w Częstochowie.

Salon bliżej klienta

- Docelowo w ciągu trzech, czterech lat ma ich powstać około 20 - wszystkie w galeriach handlowych, w których biuro podróży nie ma swoich agentów. Będą one zlokalizowane głównie w dużych miastach leżących w bliskości portów lotniczych, na których jest obecny touroperator.– informowała podczas otwarcia nowej placówki Magdalena Plutecka, PR & marketing manager Sun&Fun.

Powstanie pierwszego salonu Sun & Fun Holidays w Atrium Promenada nie jest przypadkowe. Z powierzchnią 63 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Salon sprzedaży biura podróży znajduje się na parterze i czynny jest od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00 - 21:00.

- Cieszymy się, że będziemy bliżej klientów w Warszawie, z której oferujemy wyloty do wszystkich naszych kierunków - mówi Semir Hamouda, dyrektor generalny Sun & Fun Holidays. - Otwarcie salonów sprzedaży jest ważnym etapem rozwoju naszej firmy. Uznaliśmy, że nie zmieniając niczego w naszej polityce z biurami agencyjnymi, chcemy zwiększyć rozpoznawalność marki Sun & Fun Holidays i mocniej zaistnieć w świadomości klientów - dodaje.

Oferta innych touroperatorów

W komfortowym, dużym salonie klienci zapoznają się z aktualnymi promocjami, poznają ofertę wycieczek i hoteli oraz wybiorą najlepszy wariant ubezpieczenia. Korzystając z portfolio Sun & Fun Holidays zarezerwują urlop w najpopularniejszych wakacyjnych kurortach Egiptu, Tunezji, Grecji, Turcji, Bułgarii, Cypru czy Dubaju. W salonie można kupić także wakacje z oferty biura podróży Grecos Holiday, a w niedługiej przyszłości także Anex Tour i Best Reisen znanych z bogatej oferty do egzotycznych krajów. Będzie to oferta niekonkurencyjna do wycieczak Sun & Fun. Grecos specjalizuje się w wyjazdach do Grecji, a AneX Tour i Best Reisen mają ciekawą ofertę wyjazdów wypoczynkowych do egzotycznych krajów.

Do nowego punktu touroperator skierował silną ekipę ekspertów. Wakacyjni konsultanci z wieloletnim doświadczeniem służą fachową poradą przy wyborze wakacji i dopilnują wszelkich formalności związanych z wyjazdem.

Ciekawa aranżacja biura

Na uwagę zasługuje sam projekt salonu, który będzie powtarzany w kolejnych lokalizacjach. Wnętrze zachęca do wejścia, idealnie oddając wizję biura Sun & Fun Holidays.

- Zależało nam, aby nasz salon się wyróżniał, był inny niż wszystkie. Chcieliśmy, aby jego wnętrze było ciepłe i przyjazne zarówno dla pracowników, jak i dla klientów, którzy w wygodny sposób i swobodnej atmosferze „przy kawie” będą mogli zaplanować tu swoje wakacje - mówi Semir Hamouda.

Wnętrze salonu sprzedaży Sun & Fun Holidays inspirowane wakacyjnym klimatem łączy delikatność piasku, błękit wody i energetyczny pomarańcz przypominający rozgrzane słońce i cytrusy - nawiązując jednocześnie do logo biura podróży. Wszystko utrzymane jest w kolorach marki: białym, granatowym i pomarańczowym. Stylistyka harmonijnie łączy styl boho z nowoczesnością, tworząc przestrzeń elegancką, unikalną i ponadczasową. Przemyślany podział lokalu zaprasza do środka, oferując poczekalnię oraz trzy stylowe stanowiska do rozmów o wymarzonych wakacjach. Nie zabrakło w nim subtelnego nawiązania do podróży. Charakter biura podkreślają dodatki jak: mapa świata, drogowskaz czy deska surfingowa. Oferty touroperatora eksponowane są w dużej witrynie zarówno na wywieszkach, jak i na multimedialnym ekranie reklamowym.

Promocyjna oferta

Otwarciu salonu Sun & Fun Holidays w CH Atrium Promenada towarzyszy specjalna akcja promocyjna, która potrwa do końca stycznia 2025.

- Ze specjalną ulotką w każdym punkcie sprzedaży przy rezerwacji letnich wakacji klienci mogą liczyć m.in. na 200 zł rabat, ubezpieczenie MAX gratis oraz multizmianę rezerwacji i gwarancję niezmienności ceny za jedyne 1 zł/os – powiedziała Magdalena Plutecka, PR & marketing manager Sun&Fun.

Krótko o Sun & Fan

Biuro podróży Sun & Fun Holidays jest obecne na polskim rynku od dwudziestu lat i znajduje się w gronie największych organizatorów zagranicznej turystyki wyjazdowej. W 2024 r. na wakacje z Sun & Fun Holidays wyjechało 98 tys. klientów (24 proc. więcej w porównaniu do poprzedniego roku). W tym roku planowane jest obsłużenie 120 tys. klientów. Touroperator specjalizuje się w organizacji wakacji w formule all inclusive w ulubionych kierunkach wypoczynku Polaków: w Egipcie, Tunezji, Bułgarii, Turcji, Cyprze, Grecji i Dubaju. Wizytówką Sun & Fun Holidays jest profesjonalna opieka polskojęzycznych rezydentów oraz autorski program animacji.

JEN/mat.pras.


opublikowano: 2025-01-21
Komentarze
Polityka Prywatności