Na przestrzeni ostatnich kilku lat zrównoważone podróże i wakacje spędzane zgodnie z naturą stały się popularną formą wypoczynku na świecie.
Według ankiety przeprowadzonej przez Niemiecką Centralę Turystyki (DZT) wśród 259 dyrektorów generalnych kluczowych klientów z międzynarodowej branży turystycznej, ponad trzy czwarte respondentów spodziewa się, że popyt w tym segmencie wzrośnie w ciągu najbliższych trzech lat. DZT ocenia, że trend ten będzie się utrzymywał także dla podróży do Niemiec, dlatego zdecydowała się na przeprowadzenie globalnej kampanii „Embrace.German.Nature”, która od połowy kwietnia pojawiła się na dziewięciu europejskich rynkach źródłowych.
Embrace.German.Nature prezentuje niepowtarzalne krajobrazy, które inspirują do spędzania wolnego czasu w Niemczech nie tylko miłośników przyrody. Nacisk kładziony jest na autentyczne, indywidualne doświadczenie i odkrywanie mało znanych regionów.
Głównym elementem kampanii DZT są inspirujące treści umieszczone na podstronie. Strona odsyła czytelnika także do filmu kampanijnego, zachęcającego do wypoczynku na łonie natury. Jako nowe narzędzie cyfrowe, DZT po raz pierwszy wykorzystuje filmy w projektowaniu dźwięku 8D, w którym szum tła naturalnych krajobrazów - morza, gór, lasów, łąk oraz rzek i jezior jest symulowany z ośmiu różnych kierunków. Podstrona prowadzi też do szczegółowych treści umieszczonych na stronie głównej germany.travel, które dotyczą krajobrazów naturalnych, szlaków turystycznych, ścieżek rowerowych i uzdrowisk. „Wyszukiwarka ulubionych miejsc” ułatwia użytkownikom poruszanie się po ofercie i prowadzi bezpośrednio do preferowanych miejsc.
Szczególną rolę odgrywa ośmiu ambasadorów kampanii, wraz z którymi DZT zaprasza odwiedzających do odkrywania najpiękniejszych niemieckich krajobrazów i poznania mieszkańców poszczególnych regionów.
JEN/mat.pras.