Rekordowa sprzedaż ofert turystycznych w zakupach grupowych

Użytkownicy serwisu MyDeal.pl już myślą o wakacjach. Od początku marca kupili oferty turystyczne o łącznej wartości ponad 760 tys. złotych. Serwis zanotował rekordową sprzedaż wakacji na Sycylii. Zakupy grupowe stały się idealnym kanałem promocji dla średnich i mniejszych touroperatorów.

W branży zakupów grupowych popyt na oferty turystyczne nie maleje niezależnie od sezonu. Już teraz widać ogromne zainteresowanie ofertami „first minute”.

Użytkownicy serwisu MyDeal.pl od początku marca mogli wybierać między wyjazdami w Alpy, propozycjami majówki w Rzymie i Wenecji, wycieczką objazdową po krajach nadbałtyckich czy tygodniowym pobytem w Czarnogórze lub na Sycylii z przelotem. Ta ostatnia oferta, z rabatem 50%, cieszy się największym zainteresowaniem – sprzedano do tej pory ponad 200 kuponów za łączną kwotę przekraczającą 325 000 złotych. Nie brakuje także propozycji krótszych i dłuższych wyjazdów w najciekawsze miejsca w Polsce.

Łączna suma sprzedaży wszystkich ofert turystycznych w serwisie w pierwszych dziesięciu dniach marca wyniosła ponad 760 000 złotych, tyle samo zaoszczędzili użytkownicy – wycieczki w zakupach grupowych są bowiem średnio o 50% tańsze od cen rynkowych.

Niesłabnące zainteresowanie ofertami pierwszej w Polsce platformy turystycznej w zakupach grupowych „MyDeal Podróże” oraz rekordowy poziom sprzedaży w pierwszych dniach marca wskazuje, że to właśnie zakupy grupowe są miejscem, gdzie Polacy szukają możliwości tańszego spędzenia wakacji. Dynamicznie rosnące obroty spółki i coraz większe sumy zaoszczędzone przez użytkowników napawają nas optymizmem na resztę roku, zrobimy wszystko, aby nie tylko utrzymać to tempo, ale jeszcze je podnieść. – mówi Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal.pl.

Zainteresowanie wyjazdami wakacyjnymi wskazuje, że serwisy zakupów grupowych są cenionym źródłem ofert podróży w bardzo atrakcyjnych cenach. Mogą stanowić także konkurencję dla dużych touroperatorów, którzy na razie z rezerwą podchodzą do współpracy z zakupami grupowymi. Z kolei dla średnich i małych biur podróży, które umiejętnie korzystają z tego kanału sprzedaży, oferując wybrane oferty z wysokim rabatem, jest to szansa na efektywną promocję oraz pozyskanie nowych klientów.

Użytkownicy są zainteresowani zarówno wyjazdami na narty na koniec sezonu, jak i pomysłami first minute na wakacje czy wycieczkami na majówkę – dodaje Adam Kaliszewski – Nasza oferta jest zróżnicowana, więc każdy amator podróży, zarówno tych zagranicznych, jak i krajowych, na pewno znajdzie coś dla siebie.

Źródło: MyDeal.pl

ostatnia zmiana: 2012-03-15
Komentarze
Ostatnie:
26.03.2012 16:36
Dodał(a): ~grucha
nie wiem, kto miał pierwszą wyszczególnioną zakładkę związaną z turystyką, ale co do portali-nie zgodziłabym się z tym że wszystkie portale teraz to mają.Na pewno oferty turystyczne ma czołówka typu groupon czy gruper a portali jest chyba ze 40
21.03.2012 15:49
Dodał(a): ~Ania
Z tego co pamiętam, to frupi jako pierwszy portal miało wyszczególnioną kategorię Turystyka - teraz praktycznie każdy serwis taką ma
15.03.2012 23:18
Dodał(a): ~bladylok
dość niedawno pisali też coś w rzeczpospolitej na ten temat z tego co pamiętam tylko tam chyba zestawienie nt ofert turystycznych dotyczyło kilku portali, na pewno groupona, grupera, citeam i nie pamiętam czy my deal chyba też był
Polityka Prywatności