EUROpejska promocja Polski

Warszawska Syrenka i Fryderyk Chopin to dwie postaci, które będą wspierać działania promocyjne miasta stołecznego Warszawy podczas turnieju Euro 2012.

Syrenka i Fryderyk – postacie z warszawskich pomników, ubrane w piłkarskie stroje pozują na tle warszawskich budynków zachęcając do zabawy i udziału w zbliżających się mistrzostwach.

To wszystko w towarzystwie haseł: „Feel invited”, „Warsaw – have fun!” oraz „Fun welcomes fans!”.

Projekty graficzne, utrzymane w biało-czerwonej stylistyce, identyfikujące Warszawę jako miasto gospodarza, wykorzystane zostaną w działaniach promocyjnych prowadzonych zarówno w kraju, jak i zagranicą.

Syrenka to główny symbol miasta, obecny w herbie i logo promocyjnym. Postać tę chcemy kojarzyć z Warszawą i utrwalać w świadomości tych, którzy szukać będą w internecie  informacji o Euro, a potem zawitają do Warszawy. Fryderyk natomiast jest już rozpoznawalną marką i kontynuujemy nasze działania aby stał się postacią  nierozerwalnie związaną z miastem, w którym spędził połowę swego życia – powiedziała Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji Miasta.

Bohaterowie pojawią się na plakatach i ulotkach, w reklamach prasowych i ekspozycjach w przyszłej strefie kibica, w internecie oraz w miejskich wydawnictwach przygotowywanych na turniej.

Postacie pojawią się też wkrótce w centrum Warszawy na 400 lodówkach Coca-Coli. Wspólnie z Mikołajem Kopernikiem i Marią Skłodowską-Curie zachęcać będą do zwiedzania Warszawy.

Źródło: dziennikturystyczny.pl

ostatnia zmiana: 2011-11-11
Komentarze
Polityka Prywatności