Przyjaźni klientom: FunClub znów nagrodzony

Strona www: www.funclub.pl/

Biuro Podróży Funclub znów zostało docenione. Godło ogólnopolskiego Programu Certyfikacyjnego Firma Przyjazna Klientowi po raz drugi trafia do tej właśnie firmy. Wyróżnienie to otrzymują te instytucje, które upatrują sukcesu w identyfikacji i zaspokajaniu potrzeb klienta.

Dział Obsługi Klienta Biura Podróży Funclub poddany został szczegółowemu audytowi. Badanie objęło audyt ekspercki, w tym ocenę warsztatu w zakresie wyznaczania wartości, na bazie których firma realizuje unikalną wobec konkurencji propozycję sprzedażową, ocenę ekspercką procedur i narzędzi w obszarze obsługi Klienta oraz identyfikację obietnic złożonych Klientowi.

Eksperci zbadali również opinię Klientów na temat firmy oraz ocenili stopień satysfakcji z obsługi Klienta. Ocenie poddano także stronę internetową. Wyniki przeprowadzonych badań potwierdziły, że jakość obsługi Klientów Biura Podróży Funclub jest na wysokim poziomie.

„Wyróżnienie Biura Podróży Funclub Godłem Firma Przyjazna Klienotowi jest dowodem tego, że wartości wpisane w misję firmy mają swoje realne odzwierciedlenie i są dostrzegane przez naszych Klientów”
– mówi Piotr Sućko, Prezes Zarządu Biura Podróży Funclub. „Przyznany tytuł zobowiązuje do dalszego udoskonalania świadczonych usług, dlatego dokładnie wczytamy się w szczegółowy raport wyników z poszczególnych audytów i wdrożymy rekomendowane przez ekspertów zmiany” dodaje Piotr Sućko.

Biuro Podróży Funclub to jedyny touroperator, któremu w tym roku przyznano ten tytuł.


ostatnia zmiana: 2011-04-27
Komentarze
Polityka Prywatności