Biuro Podróży Funclub znów zostało docenione. Godło ogólnopolskiego Programu Certyfikacyjnego Firma Przyjazna Klientowi po raz drugi trafia do tej właśnie firmy. Wyróżnienie to otrzymują te instytucje, które upatrują sukcesu w identyfikacji i zaspokajaniu potrzeb klienta.
Dział Obsługi Klienta Biura Podróży Funclub
poddany został szczegółowemu audytowi. Badanie objęło audyt ekspercki, w
tym ocenę warsztatu w zakresie wyznaczania wartości, na bazie których
firma realizuje unikalną wobec konkurencji propozycję sprzedażową, ocenę
ekspercką procedur i narzędzi w obszarze obsługi Klienta oraz
identyfikację obietnic złożonych Klientowi.
Eksperci zbadali również opinię Klientów na
temat firmy oraz ocenili stopień satysfakcji z obsługi Klienta. Ocenie
poddano także stronę internetową. Wyniki przeprowadzonych badań potwierdziły, że jakość obsługi Klientów Biura Podróży Funclub jest na wysokim poziomie.
„Wyróżnienie Biura Podróży Funclub Godłem Firma Przyjazna Klienotowi
jest dowodem tego, że wartości wpisane w misję firmy mają swoje realne
odzwierciedlenie i są dostrzegane przez naszych Klientów”
– mówi Piotr Sućko, Prezes Zarządu Biura Podróży Funclub. „Przyznany
tytuł zobowiązuje do dalszego udoskonalania świadczonych usług, dlatego
dokładnie wczytamy się w szczegółowy raport wyników z poszczególnych
audytów i wdrożymy rekomendowane przez ekspertów zmiany” dodaje Piotr Sućko.
Biuro Podróży Funclub
to jedyny touroperator, któremu w tym roku przyznano ten tytuł.