Sphinx nagrodzony "Koroną Turystyki 2010"

Sphinx został laureatem ogólnopolskiego plebiscytu zaufania i preferencji konsumentów „Korona Turystyki 2010”. Tym samym, sieć została uznana za najchętniej wybierany produkt turystyczny w kategorii "restauracje".

- Bardzo cieszy nas fakt, że Sphinx został wyróżniony przez samych konsumentów. Przed rokiem zainicjowaliśmy program, którego celem była poprawa jakości i efektywności w tej sieci. Dziś wiemy, że klienci docenili nasze starania, a dzięki nim Sphinx zyskał zaufanie konsumentów i cieszy się wśród nich dużą popularnością - mówi Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes zarządu Sfinks Polska SA.

Ogólnopolski plebiscyt zaufania i preferencji konsumentów „Korona Turystyki 2010” przeprowadzony został za pomocą ankiet wśród 1000 czytelników magazynu „Polska Wita” i portalu www.polskawita.pl. Uczestnicy plebiscytu na zasadzie spontanicznych wskazań wybierali ulubioną markę produktu lub miejsce związane z turystyką w 40 kategoriach.

Sfinks Polska zarządza obecnie 108 restauracjami, w tym siecią 93 restauracji Sphinx (segment casual dining) zlokalizowanych w całej Polsce i za granicą, 9 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 6 restauracjami WOOK (segment casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią co do wielkości pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Źródło: www.ttg.com.pl

ostatnia zmiana: 2011-11-11
Komentarze
Polityka Prywatności