Podkarpacie w trójwymiarze

„Podkarpacie – przestrzeń otwarta” pod takim hasłem został zrealizowany spoty, który ma na celu reklamować region podkarpacki. Do jego stworzenia wykorzystano nowoczesne systemy: 3D oraz Moving Time Lapse. Klip ma wypromować Podkarpacie nie tylko w Polsce, lecz także i w Europie.

Spot reklamowy m.in. widok z Połoniny Wetlińskiej i śmigłowiec Black Hawk produkowany w zakładach PZL Mielec. Autorom reklamy zależało na zachęceniu turystów do odwiedzania regionu, a przedsiębiorców do inwestowania w nim.

– Kampania ma pokazać połączenie piękna natury z nowoczesnością – mówi Wiesław Bek, rzecznik prasowy marszałka województwa podkarpackiego.

W spocie są ujęcia z lotniska Rzeszów-Jasionka i Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznego. To wszystko właśnie ma na celu przyciągnięcie inwestorów. 

Klip kosztował 63 tys. zł, z czego 53,5 tys. to dofinansowanie unijne. Po 5 tys. zł przeznaczyły budżet państwa i samorząd. Przygotowanie filmu w 3D było bezpłatne. Od miesiąca film można zobaczyć w internecie, ale konieczne jest posiadanie specjalnych okularów. Do końca listopada spot będzie emitowany w: TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN 24, PolsatNews i TV Biznes.

źródło: Wiadomości Turystyczne

ostatnia zmiana: 2011-11-29
Komentarze
Polityka Prywatności