Podkarpacie w trójwymiarze
„Podkarpacie – przestrzeń otwarta” pod takim hasłem został zrealizowany spoty, który ma na celu reklamować region podkarpacki. Do jego stworzenia wykorzystano nowoczesne systemy: 3D oraz Moving Time Lapse. Klip ma wypromować Podkarpacie nie tylko w Polsce, lecz także i w Europie.
Spot reklamowy m.in. widok z Połoniny Wetlińskiej i śmigłowiec
Black Hawk produkowany w zakładach PZL Mielec. Autorom reklamy zależało na
zachęceniu turystów do odwiedzania regionu, a przedsiębiorców do
inwestowania w nim.
– Kampania ma pokazać połączenie piękna natury z
nowoczesnością – mówi Wiesław Bek, rzecznik prasowy marszałka
województwa podkarpackiego.
W spocie są ujęcia z
lotniska Rzeszów-Jasionka i Podkarpackiego Parku
Naukowo-Technologicznego. To wszystko właśnie ma na celu przyciągnięcie inwestorów.
Klip
kosztował 63 tys. zł, z czego 53,5 tys. to dofinansowanie unijne. Po 5
tys. zł przeznaczyły budżet państwa i samorząd. Przygotowanie filmu w 3D
było bezpłatne. Od miesiąca film można zobaczyć w
internecie, ale konieczne jest posiadanie specjalnych okularów. Do końca
listopada spot będzie emitowany w: TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN 24,
PolsatNews i TV Biznes.
źródło: Wiadomości Turystyczne
ostatnia zmiana: 2011-11-29