Z 40 wystawcami z całego świata spotkało się ponad 100 menedżerów turystyki wyjazdowej z Polski i innych krajów.
Od siedmiu lat w Warszawie odbywają się spotkania dwustronne (B2B) pod nazwą Meet-the-Bidder, dedykowane wąskiej specjalizacji wyjazdów incentive. Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli branży turystycznej, a w szczególności organizatorów wyjazdów motywacyjnych, luksusowych i biznesowych. Uczestniczą w nich również przedstawiciele agencji eventowych i ślubnych oraz organizatorzy wyjazdów „szytych na miarę”.
Meet The Bidder Luxury & MICE Summer Edition 2024 został okrzyknięty jako jedno z najlepszych wydarzeń w historii eventu. 40 wystawców z całego świata odwiedziło ponad 100 menedżerów turystyki wyjazdowej z Polski i innych krajów oraz goście specjalni z biur promocji regionów, ambasad i mediów. Podczas rund spotkaniowych w ciągu całego eventu uczestnicy odbyli ponad 1000 spotkań tego dnia.
Ostatni Meet the Bidder odbył się 18 czerwca 2024 na terenie Fabryki Norblina w Moxo Restaurant and Club. To fascynujące miejsce łączące ekskluzywną restaurację z klubem muzycznym nadało wyjątkową atmosferę wydarzeniu.
Głównym Partnerem wydarzenia było DMC - MICE Romania. To firma z siedzibą w Bukareszcie i Braszowie, reprezentowana w Polsce przez Travelmediate Poland. Oferuje ona pełen zakres usług, skupiając się na projektach MICE. Po części warsztatowej MICE Romania zaprezentowało, artystyczną niespodziankę o tajemniczej nazwie "Come To My Castle". Na scenie pojawiła się artystka śpiewająca arię operową. Emocje wśród zebranych wywołało pojawienie się wampira Drakuli, który zaprosił śpiewaczkę do swojego zamku, a finał tego zdarzenia był taki jak w kultowej legendzie. Podekscytowani goście skorzystali także z zaproszenia na networkingowe spotkanie, gdzie przy aromatycznym rumuńskim winie toczyli ożywione rozmowy i podsumowywali wrażenia z tego wyjątkowego dnia.
Oferta dla wymagających organizatorów
Podczas wydarzenia można było spotkać się z przedstawicielami hoteli i DMC (firm zarządzających miejscami docelowymi) specjalizujących się w segmentach MICE i LUXURY TRAVEL z takich krajów jak Cypr, Grecja, Hiszpania, Bułgaria, Indie, Indonezja, Kanada, Kenia, Kostaryka, Malta, Nepal, Oman, Południowa Afryka, Rumunia, Seszele, Sri Lanka, Tanzania, USA, Wielka Brytania oraz Polska. Wśród wystawców znaleźli się także reprezentanci regionalnych biur promocji ze Szczecina i ze Śląska oraz kilku linii lotniczych: LOT, Turkish Airlines, JET Partner, SKY Express oraz fińskiego przewoźnika promowego - Finnlines.
Imprezy towarzyszące
Spotkaniom branżowym towarzyszyły ciekawe imprezy towarzyszące. 17 czerwca odbył się Pre-Tour Warsaw. Pozwolił on gościom podczas spaceru z przewodnikiem po Starówce poznać nie tylko zabytki i anegdoty, ale też potencjał eventowy Teatru Wielkiego Opery Narodowej, hotelu Raffles czy też Leonardo Hotel Grzybowska.
Zagraniczni goście doświadczyli polskiej gościnności, delektując się pysznym lunchem w Mamaison La Regina oraz doceniając smakołyki kawiarni hotelu Bristol po obejrzeniu każdego z tych hoteli.
Dwudniowy Post-Tour (19-20.06) zaczął się od wzruszającej niespodzianki - koncertu na żywo w Dworku Urodzin Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli. Zwiedzenie dworku i parku z przewodniczką przybliżyło gościom postać wielkiego artysty. Zamek Golub-Dobrzyń z całą gamą kreatywnych pomysłów dla grup był przystankiem przed Pałacem Romantycznym w Turznie pod Toruniem, gdzie goście spędzili noc. Spacer po najciekawszych miejscach hotelu zwieńczyła pyszna kolacja. Urząd Miasta Torunia uatrakcyjnił program wizyty w swoim mieście, zapraszając uczestników wycieczki na rejs po Wiśle i lunch w Hotelu 1231.
Organizatorzy umożliwili wystawcom również zwiedzanie Warszawy z przewodnikiem. Ci, którzy skorzystali z zaproszenia, zwiedzili Stare Miasto oraz Łazienki Królewskie.
Jerzy Niemociński/mat.pras.