Do 19 maja można wziąć udział w nowej kampanii promocyjnej Miasta Zagrzebia

Odwiedziliście kiedyś Zagrzeb? Jeśli tak, to z pewnością Wasze telefony i aparaty fotograficzne pełne są wspaniałych wspomnień z tego niezwykłego miasta. Być może macie również jakieś pamiątki, które przypominają Wam chwile spędzone w Zagrzebiu. Prosimy zróbcie im zdjęcie i udostępnijcie w naszych mediach społecznościowych.

W ostatnich dwóch miesiącach mieliśmy okazję przekonać się, że nie jesteśmy sami i że Zagrzeb jest nie tylko ważny dla mieszkańców tego miasta, ale również wielu ludzi na świecie. Dlatego też przygotowaliśmy film Zagreb Loves You. Ten pełen emocji materiał pokazuje pełen wachlarz uczuć, które towarzyszyły nam w ostatnim czasie. Bez względu na pandemię oraz trzęsienie ziemi, dzięki kampanii promocyjnej #ZagrebLovesYou, chcemy zostać w bliskim kontakcie ze wszystkim fanami naszego miasta“, powiedziała Dyrektor Wspólnoty Turystycznej Miasta Zagrzebia, dr Martina Bienenfeld. Narratorem filmu jest pięciokrotny zdobywca nagrody Emmy, Rob Reider.

Kampania trwa od 5 do 19 maja 2020. Można w niej wziąć udział w mediach społecznościowych Wspólnoty Turystycznej Miasta Zagrzebia Facebook, Instagram i Twitter. Filmy „Zagreb Loves You” oraz „Zagreb. Be There. Again…” są dostępne na kanale YouTube: https://www.youtube.com/user/ZAGREBTOURIST, a fotografie z hasztagiem DreamNowVisitLater: www.infozagreb.hr/dreamnowvisitlater.

#CroatiaLongDistanceLove - kontynuacja kampanii online

Chorwacka Wspólnota Turystyczna przygotowała 4 nowe filmy przeznaczone do promocji w mediach społecznościowych. Materiały dotyczą gastronomii, piękna przyrody, turystyki aktywnej i dziedzictwa kulturowego. W najbliższym czasie komunikacja będzie skupiona w 4 wymienionych segmentach. Pierwszy opublikowany film poświęcony jest oszałamiającej chorwackiej przyrodzie: https://www.youtube.com/watch?v=qXNnxiZdajk

Ogromnie mi miło, że nasz koncept komunikacyjny #CroatiaLongDistanceLove przynosi wspaniałe rezultaty. Zachęceni dotychczasowymi wynikami rozpoczęliśmy drugi etap kampanii. Tym razem zdecydowaliśmy się na promocję określonych produktów turystycznych. Dzięki krótkim filmikom chcemy przypominać naszym fanom o wyjątkowym pięknie Chorwacji“ powiedział Dyrektor Generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, Kristjan Staničić.

Pierwsza część akcji promocyjnej #CroatiaLongDistanceLove dotarła do ponad 1,5 miliona użytkowników na świecie. W ostatnim czasie Chorwacka Wspólnota Turystyczna odnotowała wzrost liczby fanów i ich interakcji na wszystkich kanałach Croatia Full of life w mediach społecznościowych.

Chorwacja czeka na swoich gości. Staramy się cały czas utrzymywać bliski kontakt z naszymi przyjaciółmi w mediach społecznościowych. Mam szczerą nadzieję, że już niedługo Polacy będą się mogli cieszyć pięknem Chorwacji na żywo” powiedziała Dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, dr Agnieszka Puszczewicz.

JEN/mat.pras.


data ostatniej modyfikacji: 2020-05-08 15:18:03
Komentarze
 
Polityka Prywatności