W styczniu br. biuro podróży Sun & Fun Holidays prowadzi telewizyjną kampanię reklamową, promującą ofertę Lato 2020.
Jej kluczowym elementem są 15-sekundowy spot reklamowy oraz billboard sponsorski, które będą emitowane w styczniu w głównych stacjach telewizyjnych obejmujących m.in.: TVN, Polsat i TVP.
- Poprzez kampanię chcemy wzmocnić nasz wizerunek jako organizatora beztroskich wakacji, w tym przede wszystkim wyjazdów rodzinnych do klubów z polskimi animacjami, z których jesteśmy znani na rynku - mówi Natalia Knap, dyrektor ds. marketingu Blue Style. - Celem naszych działań jest także zwrócenie uwagi na atrakcyjne ceny wyjazdów oraz benefity wynikające z wcześniejszego planowania wakacji.
W promocyjnym okresie First Call można zarezerwować tygodniowe wakacje z przelotem już za 1190 zł wpłacając zaledwie 15% zaliczkę - dodaje.
Już we wrześniu 2019 Sun & Fun Holidays rozpoczął sprzedaż wycieczek na Lato 2020. Najnowsza oferta touroperatora to wyselekcjonowane hotele w znanych i lubianych przez polskich klientów kurortach Egiptu, Tunezji, Bułgarii, Turcji, Grecji i Maroka. Wizytówką biura podróży są kluby z polskimi animacjami dla dzieci i dorosłych: Blue Club i Croco Club.
W tym roku Sun & Fun Holidays zaprasza już do 21 obiektów z wyjątkowym programem i opieką świetnie przygotowanych polskich animatorów. W okresie „First Call”, który potrwa do 30.01.2020, touroperator oferuje sięgające 35% rabaty i atrakcyjny pakiet dodatkowych korzyści m.in.: 15% zaliczkę oraz możliwość bezpłatnej zmiany rezerwacji.
JEN