Podróże i rekreacja

Z ETI NA WCZASY DO EGIPTU

Wzrost zainteresowania spędzaniem urlopu w Egipcie spowodował, że na polskim rynku pojawił się nowy touroperator zajmujący się organizacją wypoczynku w tym kraju. To biuro podróży ETI oferujące głównie pobyty we własnej sieci hotelowej Red Sea Hotels.

ETI działa na polski rynku zaledwie od marca tego roku, ale macierzyste biuro tej firmy, prowadzone przez egipsko-niemieckie małżeństwo ma już 19-letnie doświadczenie i działa w 10 krajach w Europie.

Biuro ETI rozpoczęło sprzedaż swojej oferty w Polsce już latem br. jednak jej pierwszym pełnym sezonem będzie rok 2018. Pierwsze miesiące tego roku poświęcono na wejścia na polski rynek, czyli podpisanie umów sprzedażowych z ok. 600 agentami oraz wdrażanie i testowanie rozwiązań informatycznych co oznacza sprzedaży za pośrednictwem własnej strony internetowej eti-podroze.pl. Obecnie ETI wydało całoroczny katalog ze swoją ofertą.

- Nasza przewaga konkurencyjna polega na tym, że głównie zapraszamy turystów do własnej sieci hotelowej Red Sea Hotels. Od początku pobytu naszych gości w Egipcie tj. od odbioru ich na lotnisku poprzez transfer, pobyt w hotelu i transfer powrotny na lotnisko turysta jest pod naszą opieką – mówi Kamil Kurak, Dyrektor ETI sp. z o.o.

Wypoczynek w Red Sea Hotels

Nowy touroperator ma w swojej ofercie pobyty w Egipcie w ok. 30 hotelach. Preferuje głownie 18 hoteli własnej sieci hotelowej Red Sea w Hurghadzie, Makadi Bay, Marsa Alam, Port Ghalib i Sharm El Sheikh. W poszczególnych miejscowościach hotele te zgrupowane są po kilka w kompleksach, a ich goście mogą swobodnie przemieszczać się pomiędzy nimi i korzystać z całej bazy rozrywkowo-usługowej. Są to idealne hotele zarówno dla rodzin z dziećmi, miłośników sportu, dla osób w różnym wieku jak i singli. Każdy znajdzie tutaj wymarzony hotel, dopasowany do swoich potrzeb.

W ostatnich latach Red Sea Hotels dzięki dużym inwestycjom w dynamiczny rozwój stała się jedną z największych sieci hotelowych w Egipcie. Hotele tej marki budowane są w stylu orientalnego pałacu z 1001 nocy i oferują bogaty wybór restauracji, duże kompleksy basenowe, rozległe zielone ogrody, szerokie długie piaszczyste plaże.

W każdym z 18 hoteli sieciowych, bardzo dużą wagę przywiązuje się do indywidualnego podejścia do klienta i jego potrzeb oraz do wysokiego poziomu obsługi. Jedyna w swoim rodzaju atmosfera, sprawia, że każdy klient czuje się tutaj wyjątkowym i oczekiwanym gościem.

ETI – specjalista od Egiptu

- Naszym celem jest postrzeganie nas przez klientów jako nr 1 wśród biur podroży organizujących wypoczynek w Egipcie. Chcielibyśmy być uważani za specjalistów od Egiptu bo tam jesteśmy nie tylko biurem podróży goszczącym turystów, ale również gospodarzami – mówi Kamil Kurak, Dyrektor ETI sp. z o.o.

Oferta ETI nie ogranicza się jedynie do oferowania klientom hoteli własnej sieci Red Sea. Są w niej również hotele innych marek, które cieszą się zainteresowaniem i popularnością wśród polskich turystów. Należą do nich m.in. hotele Albatros.

Obecnie ETI oferuje turystom tygodniowo po dwa wyloty z Warszawy i Katowic do Hurghady i po jednym do Marsa Alam i Sharm El Sheikh. W sumie turyści mogą skorzystać z ośmiu przelotów do Egiptu w ciągu tygodnia.

Red Sea Hotels posiada także flotę statków Grand Cruises, które pływają po Nilu. Oferta ta jest dostępna obecnie tylko w biurach ETI w innych krajach.

- Brak rejsów po Nilu w polskiej ofercie wynika ze względów bezpieczeństwa i rekomendacji polskiego MSZ dla turystów zalecających pobyt w kurortach i nie opuszczanie ich. Prawdopodobnie w przyszłym sezonie będzie można korzystać z tej oferty również w Polsce – mówi Kamil Kurak, Dyrektor ETI sp. z o.o.

Firma ETI została założona we Frankfurcie w 1998 przez małżeństwo Maję Jennifer Köhl i Mohameda Samira. Przez ostatnie lata firma rozwijała się bardzo prężnie i na dzień dzisiejszy może pochwalić się oddziałami w takich krajach jak Niemcy, Wielka Brytania, Szwajcaria, Austria, Słowacja, Węgry, Słowenia i Rumunia. W 2017 do rodziny ETI dołączyły także Czechy i Polska.

Zatrudnia w sumie 12500 pracowników, którzy dbają o zadowolenie gości i wysoką jakość ich wypoczynku.

Sukces na rynkach zachodnich firma ETI zawdzięcza w dużej mierze stałym klientom, którzy odwiedzają hotele sieci Red Sea kilkukrotnie. To właśnie dla tych z Państwa, którzy powracają do tych obiektów dedykowany jest klub lojalnościowy Mahara. Członkostwo w klubie sprawia, że urlop z ETI stanje się jeszcze bardziej luksusowy i przyjemny.

dodane przez JEN


data ostatniej modyfikacji: 2017-10-30 12:11:08
Komentarze
Ostatnie:
27.06.2018 11:19
Dodał(a): ~Konrad J.
Opis hotelu nie zgodny z stanem faktycznym. Pracownicy biura w Polsce mówią, że w Warszawie to robią co mogą a na miejscu w hotelu (Sea World Marsa Alam) to nic nie mogą zrobić. Zasłaniają się partnerem w Egipcie i nie mają bezpośredniego kontaktu z rezydentem tylko przez kontrahenta i to mailowo - info od pani z ETI. Unikają kontaktu i ogólnie NIE POLECAM. Przed wyjazdem pytałem wielokrotnie czy maja na miejscu swojego rezydenta i czy są w nim w stałym kontakcie. Oczywiści zapewnili - a na miejscu LIPA!!! Ściemniali przez telefon że rozwiązują problem i wszystko jest już zorganizowane a rezydent oczywiści nic nie wie. Po prostu ŚCIEMNIACZE!!!!! UWAŻAJCIE NA TO BIURO.!!!! ODRADZAM!!!! W Hotelu Jungle Park w Jurgadzie brak dyżurów rezydenta. Kontakt jedynie telefoniczny a w SMS Pani rezydent pisze że ma blokadę na połącznia z polskimi nr telefonów. LIPA!!!!
23.11.2017 17:35
Dodał(a): ~Hanka
Przed wykupieniem wycieczki poczytajcie sobie opinie o biurze na: http://okiemturysty.pl/category/biura-podrozy/eti-opinie-komentarze-recenzje/

Nauka języka za granicą
boks_2015_uniwersalny.jpg
JPEdukacja_220_pytania.gif

Przegląd uczelni
w Polsce
SGGW_BANER_220x300px_1.jpg
Polskie uczelnie w obrazach
miniatura
miniatura
miniatura
 
Polityka Prywatności