Hotele z bułgarskiej Albeny podbijają niemiecki rynek

Maritim Paradise Blue z Albeny na pierwszym miejscu wśród bułgarskich hoteli według platformy rezerwacyjnej HolidayCheck.

Oceny dokonano na podstawie ocen użytkowników, które przeszły rygorystyczną weryfikację pod kątem wiarygodności i obiektywizmu.

5-gwiazdkowy hotel Maritim Paradise Blue z kurortu Albena zajął pierwsze miejsce wśród bułgarskich obiektów hotelowych w corocznym prestiżowym rankingu HolidayCheck.de – największego niemieckiego niezależnego portalu rezerwacyjnego bazy noclegowej.

Hotele z Albeny na topie

Hotel zdobył wysokie wyróżnienie dzięki ogólnej ocenie 5,7 na 6,00 i godnemu pozazdroszczenia 98% zadowoleniu gości. Wśród głównych zalet wymieniają oni lokalizację – bezpośrednio przy plaży; przestronne, ciche i czyste pokoje z widokiem na morze; wysokiej jakości żywność produkowaną we własnych gospodarstwach rolnych kurortu Albena lub przez lokalnych producentów. Wśród 9 nagrodzonych bułgarskich obiektów noclegowych, piąte miejsce zdobył czterogwiazdkowy hotel „Gergana” z Albeny. Zachwycił on gości bliskością rezerwatu przyrody Baltata i nadmorskiej plaży, brakiem ruchu samochodowego oraz doskonałym stosunkiem ceny do jakości.

Pod koniec minionego sezonu letniego uwagę specjalistów HolidayCheck.de przykuł kolejny pięciogwiazdkowy hotel w Albenie – nowy Maritim Hotel Amelia. Uzyskał on najwyższą notę 6,00 na 6,00 i 100% zadowolenia klientów.

Niemcy chętnie wybierają Albenę

Tymczasem wzrosło zainteresowanie wakacjami w Albenie na dwóch największych targach turystycznych w Niemczech - donosi zarząd kurortu Albena. Rodzinne wakacje z wysoką jakością, bezpieczeństwem i dostępną plażą były jednymi z głównych wymagań odwiedzających zakończone niedawno Forum Reisen & Caravaning w Chemnitz w Saksonii.

„Nasz udział w specjalistycznej wymianie, realizowanej wspólnie z naszymi partnerami z Alltours, uważamy za niezwykle udany. Północne wybrzeże Morza Czarnego staje się coraz bardziej atrakcyjne i rozpoznawalne dla gości z Niemiec. Albena ma godną pozazdroszczenia liczbę stałych klientów, dla których ośrodek jest ukochanym i celowo poszukiwanym celem podróży. Jednak w ostatnich kilku dniach zrealizowaliśmy również duży wolumen sprzedaży bezpośredniej dla gości, którzy przybyli na wystawę z wyraźnym celem zakupu wakacji na przykład na sąsiednim stoisku Grecji. Jednak po zapoznaniu się z informacją o atrakcjach w Albenie i wartości dodanej wynikającej z naszej lokalizacji, spontaniczne zakupy letnich wakacji w naszych hotelach zaznaczyły wyraźny wzrost. Jest to dla nas jasny sygnał i ocena, że w niczym nie ustępujemy naszym greckim, tureckim czy egipskim konkurentom, a dobre wyniki handlowe to efekt odpowiedniego marketingu i ukierunkowanej reklamy” – komentuje Velina Gyumova, Senior Sales Manager w Albena AD.

Podczas forum zaprezentowano turystyczne i przyrodnicze walory kurortu Albena. Ekologiczna i „zielona” turystyka były głównym tematem aktualnych targów CMT w Stuttgarcie. Możliwości biwakowania i caravaningu to jeden z głównych powodów, dla których odwiedzano nas na bułgarskim stoisku – mówi Zhansel Daudova, reprezentująca kurort Albena na międzynarodowym forum. „Mamy wieloletnie tradycje w tym segmencie, które w ostatnich latach przeżywają odrodzenie, co nie pozostało niezauważone w Niemczech. Naród niemiecki słynie z odpowiedzialnego stosunku do przyrody, zachowania jej w najczystszej postaci i włączenia jej w zrównoważony produkt turystyczny. A w tym kierunku mamy się czym pochwalić – połączenie kurortu z rezerwatem Baltata, inwestycje w odnawialne źródła energii, cyrkularny model gospodarczy, produkcja i dostarczanie naturalnej i wysokiej jakości żywności, wody mineralnej i dbałość o lokalną społeczność. Niewiele jest firm, nawet tutaj w Niemczech, które mogą pochwalić się tak zieloną misją, jak nasza – dodaje Zhansel Daudova.

JEN/mat.pras.


opublikowano: 2023-02-10
Komentarze
Polityka Prywatności