Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) rozpoczyna kampanię online „Season‘s Greetings from Germany“, w której oprócz jarmarków bożonarodzeniowych w mniejszych i większych miejscowościach, skupia się na typowych niemieckich tradycjach i zimowych aktywnościach na świeżym powietrzu.
- Oferty świąteczne w niemieckich miastach i regionach od wielu lat cieszą się dużym zainteresowaniem wśród zagranicznych turystów. Podkreślają to najnowsze wyniki Indeksu Anholt Ipsos Nation Brands Index (NBI) 2022: zgodnie z nimi „Budynki historyczne”, „Miasta”, „Kultura współczesna” i „Dziedzictwo kulturowe” w szczególny sposób kształtują nasz wizerunek wśród potencjalnych podróżnych. Niemcy, kampanią „Season‘s Greetings from Germany“ kierują swoją ofertę przede wszystkim do gości z sąsiednich krajów. Zgodnie z naszym strategicznym kierunkiem działań wybraliśmy te oferty, które z naszego punktu widzenia uwzględniają zrównoważony rozwój – informuje Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.
Kampania
„Season‘s Greetings from Germany“, będzie promowana za
pośrednictwem mediów społecznościowych, reklamy online, e-mail
marketingu i reklamy w wyszukiwarkach. Podstawą kampanii jest
strona www.germany.travel/en/christmas z wybranymi
jarmarkami
bożonarodzeniowymi, zrównoważonymi ofertami
pobytowymi, aktywnościami na świeżym powietrzu i tradycjami
okołoświątecznymi, z których Niemcy są znane na całym
świecie. Dodatkową inspiracją są świąteczne przepisy i
świąteczna playlista oraz zimowa wycieczka po Niemczech w
formie podcastu.
JEN/mat.pras.