Powakacyjne reklamacje

Aplikacja ECC-Net Travel

Irlandzka linia lotnicza zniszczyła walizkę? Hiszpańska firma wypożyczająca samochody obciążyła konto wyższą kwotą niż umówiona? W pokoju hotelowym nie było klimatyzacji, a niemieckie biuro podróży nie odpowiedziało na reklamację?

Sezon wakacyjny dobiega końca. Wracający z zagranicznych wyjazdów turyści przywożą wspomnienia, zdjęcia, pamiątki. Niestety, niektórzy kończą urlop również z kłopotem. Przypominamy, że w takich sytuacjach na stronie www.konsument.gov.pl można znaleźć praktyczne porady oraz gotowe formularze reklamacji zarówno w języku polskim, jak i języku angielskim.

Jeżeli podjęte przez konsumenta działania (reklamacja) nie przyniosły pożądanych rezultatów, poszkodowany może zgłosić się ze swoim problemem do Europejskiego Centrum Konsumenckiego (osobiście, telefonicznie lub za pośrednictwem formularza na stronie internetowej ECK). Eksperci ECK Polska - doświadczeni prawnicy w zakresie europejskiego prawa konsumenckiego, udzielają darmowych porad prawnych, pomagają indywidualnym konsumentom w dochodzeniu roszczeń i polubownym rozwiązywaniu sporów transgranicznych z przedsiębiorcami działającymi na terenie Unii Europejskiej, Norwegii i Islandii.

Wszystkim tym, którzy dopiero szykują się do podróży po Europie polecamy bezpłatną aplikację ECC-Net: Travel zapewniającą szybki dostęp do porad konsumenckich - zakupy, wynajem samochodów, zakwaterowanie w hotelu, opieka medyczna, środki transportu (lotniczy, kolejowy autokarowy i morski).



Aplikacja jest dostępna dla urządzeń mobilnych z systemem operacyjnym iOS, Android i Microsoft Windows. Do pobrania:

Osoby zainteresowaną unijną polityka konsumencką, które chcą na bieżąco śledzić nowinki praw konsumenta w Europie oraz zapoznawać się z przykładowymi sprawami, które rozwiązuje centrum, mogą również zamówić newsletter ECK Polska. Wystarczy zostawić swój adres e-mail.



data ostatniej modyfikacji: 2014-09-04 09:04:06
Komentarze
 
Polityka Prywatności